MITŐL FÉLSZ?

 2011.03.27. 11:33

 

 

   Mostanában egyre többször érzem a szellemét Izinek. Pár napja is éreztem. Bocsánatot kért. Nem értettem, miért, én nem haragszom rá.
 
   Aztán megértettem. Következő nap egy barátom olyan hírt hozott, ami kicsit megdöbbentett. Nem is akartam elhinni. A hír arról szólt, hogy a barátom élettársa a munkahelyén hallotta (Budapesten), hogy rólam beszélnek, mint elrettentő példáról, aki családok életét teszi tönkre azzal, hogy az ikerlángokról beszél, ír. Izi egyik barátjának írta rólam ezt, aki, mit tesz Isten, épp ott dolgozik, ahol a barátom élettársa.
 
   Próbáltuk tisztába tenni a helyzetet, ki hazudik, kinek, miért, ki manipulál kit, de szerintem nem ez a lényeg. Hanem hogy mindannyian meglássuk, az Ember nem rossz, csak negatív szellemi erők által manipulálható. Amíg nincs ennek tudatában, irányítható, és nemcsak jó irányba, a szellemi erők által. Nem minden szellem bölcs. Vannak, akik direkt arra specializálták magukat, hogy másokat félelemben tartsanak, így irányíthatóvá tegyék őket saját maguk számára. Mert ugye, amint fent, úgy lent, ezt tapasztaljuk a világunkban is.
 
   Bárcsak mindannyian képesek lennénk azt elfogadni, hogy minden egyes embernek más adatott. A tudásnak, képességeknek más-más részét birtokolja. S hogy ezek a részek egybeillenek. Össze kéne raknunk ezeknek a darabkáit, hogy teljes lehessen a tudásunk, s nem ujjal mutogatni arra, aki olyan tudás birtokában van, ami számunkra idegen.
 
   Mindennek helye van. Isten senkit sem véletlenül bocsát ki magából. A Nagy Mű részei vagyunk mind. És csak EGYÜTT érünk valamit. Nem egymásra kell mutogatni, nem kritizálni, bántani, hanem azt megtalálni a másikban, ami szép, jó, szeretetre méltó. Nem a kifogásolhatót keresni folyton.
 
   Megjegyzem, ami egyiknek kifogásolható, az Istennél mind erény. Idead nekem egy tudást, amit mások sötétnek látnak. Miért is látják annak? Mert nem ismerik. Csak kapaszkodnak valami olyanba, amit bizonyosnak hisznek, és nem akarják elengedni. Pedig saját csodájuk, saját bölcsességük felfedezése egy karnyújtásnyira van tőlük…
 
   Hogy haragszom-e ezekre az emberekre? Miért tenném? Mind a tanulás folyamatában vagyunk. Nem lehet számonkérni olyan tudást valakin, ami még nem ismer. Épp ezért látja sötétnek, és fél tőle. Ismerj meg mindent, és akkor leszel teljes, akkor leszel kiképezve a szeretetre, és egy új világ felépítésére!
 
   Ha nem ismered meg minden aspektusodat, félni fogsz tőle. Én is féltem eleinte. De már egyre kevésbé. Mert látom, a  legmélyebb félelemből is ki lehet jönni. A félelem nem szűnik meg soha, csak a szeretet lesz erősebb tőle, és megengedi az elfogadását annak, amitől eddig féltem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr322775039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása