ISTENI TERV

 2011.05.31. 16:51

 

 

    Nekem most fizikailag jelentkeznek a nehézségek. Az isteni tervet aktiváló kódok indultak el belőlem. Ahhoz, hogy ez működni tudjon, a krisztusi énemnek kellett előbb aktiválódni.
 
   Mert ahogyan Istenhez csak Jézuson keresztül lehet eljutni, úgy az isteni terv megvalósításához is csak saját krisztusi énemen keresztül.
 
   Szellemben már megtettem ezt az utat. 97-től kezdődően. Most végre megtörténik a fizikai szinten is.
 
   Annyiszor kellett választanom az utóbbi időben. És én mindig választottam. Vagy egyiket a felkínált lehetőségek közül, vagy a másikat, vagy mindkettőt. Most először döntöttem másként. Most az ISTENI TERVET választom. Abban minden benne van, ami nekem való, ami nekem készült Istentől, és aminek a megélése tartós örömet okoz.
 
   Meg merem kockáztatni azt is, hogy egyedül ez hoz boldogságot. Bár még nem tudhatom, mert még nem éltem meg… Vagy megéltem, csak kiestem belőle, amint másra figyeltem?
 
   Szeretlek, Izi…a legelső pillanattól fogva, ahogy megláttalak abban az életben, amire vissza tudok emlékezni. Szeretlek, és mindig szeretni foglak, és ezen nem változtat semmi. Az sem, ha épp egyiken vagy másikan letérünk arról az útról, amelyen egymás iránti szeretetünket kinyilvánítjuk. Ettől csak még erősebb lesz a köztünk lévő eltéphetetlen szál, amivel Isten kötött össze minket…
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr72946403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása