KOPOGTATÁS

 2011.05.10. 10:10

 

 

   Ráéreztem az EFT technikára teljes egészében. Hú, mennyi mindent sikerült végleg levetnem. És egyúttal elindítanom is. Mert rájöttem, hogy arra is használható ez a technika, hogy a fizikai világba belépjek vele az energiák világából.
 
   Vagyis a finomanyagi szintről a durvább anyagiba. És ehhez valamilyen fizikai jellegű beavatkozás, ill. kulcs szükséges. Ez a legegyszerűbb módszer. Kopogtatás az ajtón, hogy beléphessek rajta, hogy kinyílhasson. A meridián-pontokon kell kopogtatni az ujjaimmal az EFT technika szerint. És ha a fizikai test anyagán kopogtatok, egyúttal a fizikai szint ajtaján is.
 
    KOPOGTATÁS…Atyám… Világos már! Pár héttel ezelőtt Izi írta a szerelmének egy versben, még mielőtt az a lány megjelent volna, hogy „ Ha szeretsz annyira, hogy lenyomod az ajtókilincset, én érezni fogom, és segítek belülről megnyitni az ajtót”. Vagy valami ilyesmit. Kopogtatok az ajtón. Azon az ajtón, ami mögött ő áll, és vár engem… J
 
   Éreztem, hogy az az írás nekem szól. Nagyon mélyről jött belőle. Abból a részéből, aki ismer engem. Bár a tudatos része nem ismeri el, hogy nekem szólna. Sőt; legszívesebben kitiltana engem a Mindenségből… de nem ez a lényeg, hanem hogy ÉRTEM. Teljesen.
 
    Tudom, hogy azért szakított meg velem minden kapcsolatot, mert emlékeztetem a fájdalmára, amit a szerelem elvesztése okozott neki. Az én elvesztésem. Csak azt nem tudja, hogy az ő fájdalma az enyém is, mert én is elvesztettem a szerelmemet. Őt. Minden egyes életemben Lemuria óta, mióta halandó lettem…
 
   Mindig a szerelem miatt haltam meg. Most pedig a SZERELEM miatt fogok ÉLNI. Örökké.
 
   Tessék…nem akartam Iziről írni, de úgy látszik, minden út ide vezet. Hiába vagyok nyitott minden és mindenki felé, a szívem rég érzi, hogy bármi más felesleges kör lenne. Nekem EZT kell megoldani. Vele. Isten ezt adta. Én köszönöm neki…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr812892496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása