GYÖKERET ERESZTVE

 2011.03.02. 19:54

 

 

   Tegnap este tv-zés helyett zenét hallgattam. Karunesh-t. és teljesen ösztönösen elkezdett a testem egy mozgássort, aminek a vége az lett, hogy valami energetikailag kinyílt bennem. Nagyon-nagyon jó érzés volt.
 
   Ma aztán nyögtem rendesen egész nap. Olyan erőteljes tisztulás indult el bennem, hogy még… Főleg a keresztcsontomnál éreztem erős fájdalmakat, meg is volt ott dagadva.
 
   Egész nap nem találtam a helyemet, estefelé aztán nem érdekelt semmi, újból zene, és lefeküdtem a földre.
 
   … Mihályt rögtön érzékeltem. Hívott, menjek vele. Shambhalába vitt, és ezúttal magamnál voltam végig, nem aludtam el.
 
   Egy gyönyörű tájra vitt. Rengeteg növény volt ott, különlegesek és nagyok, élettel teliek. Egy folyó volt a közelben, és a hegyek nagyon furcsák voltak. Mintha körülölelne a táj. Homorú Föld. Igen, ott van Shambhala.
 
   Közben végig beszélgetünk Mihállyal. Elmondta, hogy mi történik velem. Nem tudtam rögzíteni magam a Földhöz (igen, a földeléssel van problémám). Azt mondta, nem véletlen. A 3 dimenziós Földhöz nem is tudom magam rögzíteni, csak itt, Shambhalában, az 5. dimenzióban. S amíg ide nem vagyok rögzítve, nem tud aktiválódni bennem semmi, addig gyakorlatilag csak vegetálok, és a Sötétség táplálkozik az erőmből.
 
   Hát igen … pár ezer éve már ez megy.
 
   Kérdeztem, hogyan kell rögzíteni magam. Azt mondta, csak hagyjam megtörténni. Tegnap a kódok aktiválódtak bennem, nem véletlenül történt, ami történt.
 
   Hagytam hát…Éreztem, hogy pont onnan megy kifelé belőlem valami energia, ahol a legjobban fáj. Éreztem az összekapcsolódást a Földdel. A Föld igazi részével. Olyan lágy volt…
 
   Mihály elmondta, hogy ITT leszek rögzítve, így fent, a felszínen meg tudom teremteni magam körül, amit kell.
 
   Mint egy növény. Onnan szívom a táplálékot, a gyökerem ott van, a virág pedig fent virágzik.
 
   Vagyis fent is megteremtem Shambhalát magam körül kicsiben. Sokan teszünk így. Közösen teremtünk. Izi is rögzíteni fogja magát, így jöhet létre, hogy Shambhalában találkozunk.
 
   Hú, de nehéz elmagyarázni, de lényeg, hogy végre értem az egész folyamatot. Hogy eddig miért nem jöhetett létre semmi.
 
   Minden rendben lesz, most már érzem…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr52705286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása