TISZTULÁS

 2011.02.19. 10:02

 

 

   Valamiféle behangolás folyik a fejemben. Éjjel először a tarkócsakrám, majd a párja, a harmadik szem csakrám kapott valamilyen energiát. Segítőimet érzékeltem. Adamával össze vagyok kapcsolódva még, és ő mondta, hogy kicsit fájni fog, de ki kell mosni belőlem a Sötét minden rám ragadt mocskát.
 
   Na, reggelre éreztem is a fájdalmat, és azt, hogy feszíti a szememet a nyomás, de most már sikerült megértenem azt is, mitől van.
 
   A fejben is ugyanúgy van víz, mint a test többi részében. A testem sejtjei nem tudják beengedni a vizet, hiába iszom, mivel a sok vegyi anyag, amiket öntudatlanul megettem már életem során, és amik lerakódtak bennem, most kezdenek fellazulni, felszabadulni, és folyamatosan ürítem ki őket.
 
   De nem ám egyenletesen szabadul fel. Főleg ha ilyen segítségeket is kapok. Néha elindul egy adag, olyankor kint is a felszabadulást élem meg. Az utóbbi napok jól példázzák ezt.
 
   Viszont nem szabad egyik napról a másikra áttérni a JÓ élelmiszerekre, mert elvonási tüneteim jelentkeznek. Az viszont egyre kézzelfoghatóbb, hogyha itthon is eszem a rossz sóból, az ízfokozókkal felturbózott ételízesítőkkel beszórt élelmiszerekből, akkor a tüneteim rosszabbodnak; a vérnyomásom megy fel, a víz kilökődik a sejtjeimen kívülre, a nyomás nő bennem minden szinten, lelkileg is.
 
   Egyet megtanultam; már annak sem lehet hinni, amit az élelmiszerekre ráírnak. Bioételek címén eladnak az embereknek egy csomó káros dolgot. Pl. a szója vagy a pálmaolaj a lehető legkárosabb az egészségre, és mégis úgy adják el, mintha gyógyszer lenne. Kb. olyan árban is.
 
   Aminek hinni lehet, az a bennünk élő Isten. Ami felismeri mindenben azt, amit ő teremtett. Annak a beépítésére vagyunk kódolva, más csak összezavarja a testünk – lelkünk - szellemünk rendjét.
  
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr752672177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása