ÖSSZEOLVADÁS

 2011.02.18. 17:18

 

 

 

   Tegnap éjjel valami furcsa dolog történt. Nem is tudom igazán leírni.
 
   Először nagy fényesség lett, aztán éreztem Jézus és Mihály jelenlétét. Mihályét nagyon erősen. Azt kérte, figyeljek rá. Figyeltem. Közel jött. Fénytestünk összeért, és ekkor megéreztem a többi angyal jelenlétét is.
 
   Ők feljebb voltak, Mihály felett (a térben felette)., és valamit csináltak, ami velem kapcsolatos. A testemben is nagyon érdekes dolgokat tapasztaltam. Valami tudta bennem, hogy ez az asztráltestemben történik.
 
   Óriási fényörvények keletkeztek az egész testem fölött. Már nem bírtam Mihályra figyelni, csak hagytam, hadd történjen, ami épp történik. Vagyis nem az ellenállást és a félelmet tápláltam magamban, hanem arra gondoltam, hogy Isten szeret engem, Jézus is, Mihály is, rossz nem történhet velem, ha ők itt vannak, bár érzékeltem a Sötétség jelenlétét is.
 
   Egyszer csak valami megértette bennem, hogy ezek a fényörvények a saját csakráim. Nehéz volt elhinni, mert sokkal nagyobbak voltak, mint eddig, sőt, óriásiak, és nagyon hosszúak. Nem érzékeltem, hol a végük.
 
   Talán beleolvadtam a Mindenségbe? Már pár napja azt éreztem, hogy minden kitágult körülöttem. Nem tudom ezt másként elmondani…
 
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr842670914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása