MÁTRIX

 2011.02.18. 10:12

 

 

 

   Azt hiszem, lejöttem a Mátrix-ról, vagy legalábbis átlátok rajta; a Sötétség csak addig tud irányítani, míg az ő szabályai szerint élünk.
 
   Nyomulunk a pénzért egész életünkben. Miért? Hogy megvehessük magunknak azt, amivel ők mérgeznek minket. Hát nem abszurd?
 
   Hiszen mindenünk megvan, ami csak kell. A Föld terem növényeket, gyümölcsöket pénz nélkül. Ad vizet, süt ránk a Nap, lakóhelyet is építhetünk természetes anyagokból magunknak.
De mivel elhittük, hogy ők (a Sötét Urak) táplálnak minket, így egyre több részét tudták uralni a valóságnak. Általunk.
 
   Lehet élni nélkülük. Nem kell beleilleszkedni az általuk teremtett illúzióvilágba.
 
   Mire is megy el az a sok pénz, amiért egész napunkat, egész életünket és energiánkat nekik adjuk? Arra, hogy kifizessük azokat a dolgokat, amiken keresztül ők manipulálnak és mérgeznek minket.
 
   Most, hogy már nem figyelek rájuk, nem akarom megérteni, mit miért tesznek, egyszerre megértettem őket. Átvilágosodott bennem, mivel tudtak hatni ránk, de most már nem engedem. Már érzem, hogy erős vagyok. Olyan erő van bennem, amire támaszkodhatom, amiből én is lettem, és amiből bármi teremthető.
 
   Tudtam teremteni a Sötétségnek vele illúziót. Hát hogyne tudnék teremteni belőle Istennek valóságot? Fényes, szeretettel, melegséggel teli világot…
 
   Annyira megfélemlítettek bennünket, hogy már nem merjük azt csinálni, amiért itt vagyunk, inkább az ő rabszolgáik lettünk.
 
   Nekem is lelkiismeretfurdalásom volt, ha eladtam egy láncot, és most is azt keresem, hogyan illeszthetném bele magam az általuk alkotott rendszerbe. Hogy fizessek nekik azért, ha eladok egy láncot. Hja, hogy ők ezt szociális hálónak nevezik? Mára már egyre átlátszóbb, hogy mit csinálnak abból a pénzből, amit tőlünk beszednek.
 
   Hihetetlen. Ahogy kikerültem a hatásuk alól, rögtön megjelent egy csomó lehetőség előttem. Fizikailag is. Mobilházakat fogok forgalmazni, úgy néz ki. És elérhető közelségbe került egyszerre a többi vágyam is. A szerelmet is beleértve. Az is közeledik, érzem.
 
   Na, úgy látszik, jót tett nekem, hogy a kundalíni a fejembe kirándult.
 
   Áááá, most hallottam a tv-ben, hogy 3 olyan erős napkitörés volt ma, hogy áthatolt a Föld mágneses terén. Szóval, az is kellett hozzá, hogy leváljunk a Sötét Rendről. Gondolom, sokunknak sikerül most.
 
   A Napon keresztül jön Isten ereje a Föld számára. A Nap egy szűrő, jól elmagyarázta ezt nekem Jézus már régen. Ahogyan Jézus is egy szűrő…
 

 

Napfény-oszlop

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr752669926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása