A CSODA ELKEZDŐDIK?

 2011.04.27. 15:48

 

 

    Nocsak, mi történt már megint….
 
   Miután megadtam magam a sorsnak, és elvállaltam, hogy újabb fél évet húzok le a hideg és penészes múzeumban, ma felhívtak az Önkormányzattól, hogy találtak valakit, és rám nem tartanak igényt. Ez közlés volt, nem kérdeztek semmit tőlem.
 
   Kicsit ledöbbentem, de már közben is éreztem, hogy lám, mégis minden rendben van, mert Isten nem engedi már, hogy a régi visszahúzzon. Már nem tud működni számomra a rabszolgaság intézménye  :)
 
   Most már csak az Újnak kell belendülnie. Amiért már nagyon sokat tettem, de erőlködni nem fogok. Ez már nem úgy működik. Itt már az isteni teremtő erő hátára vesz, és repít Isten célja felé. Hallelujah!!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr972859528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása