SZERETSZ ENGEM?

 2011.02.23. 19:42

 

 

   Ma dél körül "meglátogattam" Izit.
 
-         Mit akarsz? - Rögtön érzékelte, hogy ott vagyok. Épp dolgozott.
   Ránéztem. Bele a szemeibe. Ő visszanézett.
-   Szeretsz engem? – kérdeztem.
   Csend. Némán dolgozott tovább.
-         … vagy büntetsz? … Én már megbocsátottam neked. – Nem válaszolt. Elindultam vissza.
-         Várj! – szólt utánam. – Beszélhetünk?
-         Bármikor. Tudod, hol találsz. – S eljöttem könnyekkel a szememben.
 
   Annyira belefáradtam ebbe az egészbe… Észre se veszem, és szépen elkezdem lebontani a testem. Tom már annyiszor visszarángatott. De most…hatástalan, bármit mond.
 
   Mintha vattába lennék csomagolva…
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr532685902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása