HELYRE-ÁLLÍTÁS

 2011.05.05. 11:14

 

 

   Szembesültem valamivel, s egyúttal a megoldást is megkaptam rá. Helyesebben előbb a megoldás jött, aztán a felismerés. Megoldás arra, hogy a szemem hogyan javulhat meg. Isten küldte a technikát. Egyszer csak megtalált engem.
 
   Tegnap este láttam egy videót az EFP technikáról. Szinte mindenre alkalmazható. Meg is mutatom, mert biztosan jó hasznát veszed te is.
 
 
 
 
 
   És itt az oldal, ahonnan a kézikönyv letölthető:
 
 
   Szóval, megnéztem kíváncsiságból azt a részt, ami a látás korrigálásával foglalkozik. Végigcsináltam a gyakorlatot, és olyan dolgok szabadultak fel bennem, hogy hihetetlen. És megértettem, hogy már elő volt készítve minden ahhoz, hogy ide eljussak. Hetek óta erre készítettek fel, a „fejropogás” is hozzá tartozott többek közt.
 
   Tehát alkalmassá váltam arra, hogy kilépjek a hiányosságaimból, hogy megoldjam, ami bánt és ami nem működik, az tudjon működni.
 
   Eddig is értettem, miért nem látok jól, de most konkrétabb lett minden. Rövidlátó vagyok születésem óta. Ami azt jelenti, hoztam valamit előző életemből, amit nem akarok meglátni, és az nem bennem van, hanem távolabb, a külvilágban. Közelre jól látok, magamat jól látom. Csak ami messzebb van…
 
   Konkrétabbá vált, mi az. Össze tudom már foglalni, mert elkezdett leoldódni rólam a gyakorlat hatására. A felismerés ereje volt az oldószer. Ez a gondolat végighullámzott rajtam, s a mozgás által energia keletkezett, mely az energiapályáimban az ezzel kapcsolatos akadályokat elkezdte kisöpörni belőlem. Ezt neveztem én eddig az Igazság rezgésének, ahogyan ez az energia végigzúgott a meridiánjaimon.
 
   Szóval, amit nem akartam meglátni az az, hogy a rossz dolgok, amik a szenvedésemet okozták NEM Isten akaratából történtek velem. Nem ismertem a szellemi erők manipulatív játszmáit, valami miatt elzártam magam tőle.
 
    Talán mert történt egyszer még az Égben, a Mennyországban egy olyan fájdalmas történet, melyet nem akartam újra megélni. Nevezetesen az, hogy a társam, a szerelmem azt hitte rólam, hogy Ahrimán a maga oldalára állított. Hogy tud engem befolyásolni, és irányítani. S hogy mindezt azért csinálja, hogy tőle elvegyen valamit, s ezzel megakadályozza Isten tervét.
 
   Isten a társamra bízott valamit. Egy kulcsot, melynek másik felét arra az angyalra bízta, aki közben megtagadta őt, és egyre több angyalt igyekezett ellene fordítani. A társam azt hitte, engem is átállított, és elfordult tőlem. Pedig én csak igyekeztem szeretettel fordulni a megtévedt angyal felé, mert Isten teremtményét láttam benne. De a társam már bennem is ellenséget látott…
 
   Ezt megismételtük idelent is. Hiába zárkóztam el előle, hiába nem akartam látni, végig kellett játszani. Amint fent, úgy lent. És végignézni, ahogy Ahrimán egyre több angyalt és embert állít a maga oldalára.
 
   És a társam, csodák csodája, szintén szemüveget visel, csak ő távollátó. Ami azt jelenti, távolra jól lát, de közelre nem. Magát nem látja jól, és ami vagy aki a közelében van, azt sem. Ha közel megyek hozzá, rosszul lát engem, ha távolodom tőle, akkor jobban.
 
   Szóval, ezért kellett elválnom tőle? Hogy távolról figyelhessen? Vagy ezért kellett elszakadnunk egymástól, mert így lát?
 
   Az én szemüvegem kicsinyít. Le kell kicsinyíteni a problémákat számomra, hogy jól lássam. S ez így is van, mert amíg teljesen elborít a maga nagyságában, mindentől pánikba esem. A társamnak viszont fel kell nagyítani a dolgokat, hogy megláthassa, különben nem veszi észre.
 
   Éjjel magasabb szemszögből is ráláttam erre a dologra. Minden olyan tudás, ami a szellemet kiáltja ki kezdőpontnak és a szellemre fókuszál, abban akar megoldani mindent, az Ahrimántól származik. Mivel Isten őt letaszította a lelki szintről a szellemire, ezért nincs lelke. Ahhoz, hogy teremteni tudjon, hogy életet vigyen bele abba, amit akarattal megteremt, lelket kell rabolnia. A teremtés és az érzelem a lélek kiváltsága, a szellemben a tudás van. Isten szeretetből teremt, lélekből. A szellem csak információs tárház, ami a lelki teremtés megélt, kipróbált, beteljesedett energiáit őrzi.
 
   Ahrimánnak a tudás kellett, mert meg akarta fejteni a teremtés titkát. Ő is teremteni akart Istenhez hasonlóan. De Isten csak a lelken keresztül tud teremteni, az övé viszont, mivel levettetett a Lelki Égből, a lelki szintről, a Szellemi Égben nem tud működni. El lett zárva egy része, mivel Isten ellen fordult.
 
   Talán azért kaptam ennyi embert a mostani életemben, akik mindenféle szellemi manipulációs technikát alkalmaztak, szellemgyógyítás címén, hogy ezt felismerjem. Hogy nyilvánvaló legyen számomra, ki hová tartozik. Eleinte elborzasztott, és nem értettem, miért csinálják ezek az emberek a dolgaikat, miért feszülnek rá akarattal arra, amit elérni lélekből, megengedéssel, elfogadással rövid idő alatt tartósan meg lehet oldani. De szellemből indítva állandóan ugyanazokat a köröket futják, mert az energiát csak így tudják elérni, ami az állapot fenntartásához szükséges.
 
   Na, asszem elég ennyi egyszerre …
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr392879366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása